Ἡ Ἓνωσις τῶν ΄΄Ἐκλησιῶν ''  

                Τόν τελευταῖον καιρόν γίνεται πολύς λόγος διά τήν ἓνωσιν τῶν << Ἐκκλησιῶν >>. Εἰς τήν πραγματικότητα πρόκειται περί ἑνώσεως τῶν ἀπεσχισμένων ἀπό τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν  Ἐκλησίαν ἑτεροδόξων χριστιανῶν. Μίαν μόνον Ἐκκλησίαν ἳδρσεν ὁ Θεάνθρωπος Κύριος. Αὐτῆς τῆς Ἐκκλησίας συνέχειαν ἀποτελεῖ ἡ ἁγία μας Ὀρθόδοξος Καθολική ( ἐκ τοῦ καθόλου- πλήρης, ἀληθής ) Ἐκκλησία. Ἀπό τήν μίαν αὐτήν Ὀρθόδοξον Καθολικήν Ἐκκλησίαν ἀπεσχίσθη ὁριστικῶς ὁ Πάπας τό 1054  ἓνεκα τῆς ἀρνήσεως τῶν  Ὀρθοδόξων νά ὑποταχθοῦν εἰς τάς ἀντιχριστιανικάς ἀξιώσεις του περί πρωτείου ἐξουσίας ἐπί συμπάσης  τῆς  Ἐκκλησίας καί τῶν ἂλλων αἱρέσεών του. Λόγω δέ τῶν πολλῶν παρεκτροπῶν τοῦ παπισμοῦ τό 1517 ἢρχισεν εἰς τήν Δύσην ὁ ἀγών τῶν Διαμαρτυρομένων ( προτεσταντῶν ἢ εὐαγγελικῶν) κατά τοῦ παπισμοῦ πού ὡδήγησε τούς δυτικούς εἰς  πλῆθος διασπάσεων. Σήμερον ὑπάρχουν, ὡς γνωστόν, πολλαί ἑκατοντάδες προτεσταντικῶν ὁμάδων ἰδίως εἰς τάς Ἡνωμένας Πολιτείας τῆς Ἁμερικῆς.                                                                                                     Ἡ ἀληθής λοιπόν  Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δέν διεσπάσθη, ὣστε νά ὁμιλῶμεν περί ἑνώσεως τῶν  Ἐκκλησιῶν. Ἀντιθέτως συνεχίζει παρά τούς διωγμούς καί τάς ἀτελείας τῶν μελῶν της νά κρατῆ καί κηρύττη τό  ἲδιον εὐαγγέλιον καί τήν ἰδίαν πίστιν τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ, τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καί Ἁγίων Πατέρων, ὣστε μόνον καταχρηστικῶς  ἠμποροῦμεν νά ὁμιλῶμεν περί ἑνώσεως τῶν << Ἐκκλησιῶν>>. Ἀπό  Ὀρθοδόξου ἀπόψεως καί κατ΄  ἀκρίβειαν μόνον περί ἐπανενώσεως τῶν ἀποσχισθέντων ἀπό τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἑτεροδόξων, πού συνειδητῶς ἢ ἀσυνειδήτως εὑρίσκονται εἰς τήν πλάνην ἢ τήν αἳρεσιν , εἶναι δυνατόν νά ὁμιλῶμεν.                                                                         Ὃποιος πιστεύει ἀδιστάκτως ὃτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία εἶναι ἡ μόνη Μία Ἁγία Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκλησία τοῦ ἱεροῦ Συμβόλου τῆς πίστεως , δέν πρέπει νά ὁμιλῆ περί ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν, ἀλλ΄ ἐπανόδου τῶν ἑτεροδόξων εἰς τήν ἀληθῆ  Ἐκκλησίαν. Ἒτσι διδάσκει ὁ διαπρεπέστατος σύγχρονος θεολόγος π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ: Δι΄ ἐμέ ἡ χριστιανική ἐπανένωσις εἶναι ἀκριβῶς ἡ παγκόσμιος μεταστροφή εἰς τήν Ὀρθοδοξίαν.                                                                                      Δυστυχῶς ὃμως εἰς τό θέμα αὐτό ὑπάρχει σήμερον πολλή σύγχυσις εἲτε λόγω ἀγνοίας εἲτε λόγω ὀλιγοπιστίας. Δι΄ αὐτό ἀκούομεν συχνά, ἀκόμη καί ἀπό ἐπίσημα χείλη ὃτι μεταξύ τῶν ὀρθοδόξων καί ἑτεροδόξων δέν ὑπάρχουν οὐσιώδεις διαφοραί, ὃτι ἡ Μία  Ἁγία  Καθολική καί  Ἀποστολική  Ἐκκλησία  ἀποτελεῖται ἀπό ὃλας τάς << ἐκκλησίας >>, ἐφ΄ ὃσον καμμία ἱστορική ἐκκλησία δέν δύναται νά ἰσχυρισθῆ ὃτι ἒχει ἀκεραίαν τήν ἀλήθειαν καί ὃτι πρέπει πάση θυσία νά γίνη ἡ ἓνωσις μέ τούς ἑτεροδόξους καί μάλιστα νά κοινωνήσωμεν ἀπό τό ἲδιον Ἃγιον Ποτήριον. Ὃλα αὐτά καί ἂλλα πολλά ἀποτελοῦν σοβαρά ἐκτροπήν ἀπό τήν πίστιν τῶν Ἀποστόλων καί τῶν Πατέρων καί συνιστοῦν αἲρεσιν διότι θίγουν τά θεμέλια τῆς πίστεως.     

          Ἡ χριστιανική ἀγάπη ἐπιβάλλει νά ἀγαπῶμεν τούς ἑτεροδόξους ἀδελφούς μας, νά ἀναγνωρίζωμεν ὃ,τι καλόν ἒχουν, νά προσευχώμεθα καί νά ἐργαζώμεθα χωρίς φανατισμόν διά νά άποκαλυφθῆ καί εἰς αὐτούς ἡ ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδοξίας. Αὐτό ὃμως δέν πρέπει νά γίνη ἐπί θυσία τῆς πίστεως καί χάριν μιᾶς ἑνότητος, πού δέν θά βασίζεται εἰς τήν ἀλήθειαν, ἀλλά τόν συμβιβασμόν ,τήν διπλωματίαν καί τήν οἱανδήποτε σκοπιμότητα. Τό θέλημα τοῦ Θεοῦ ὃπως τό ἐκφράζει ἡ Ἁγία Γραφή καί ἡ Ἱερά Παράδοσις εἶναι ἡ ἓνωσις ἐν τῆ ἀληθεία.                                                                                                                    Αὐτήν τήν στιγμήν μόνη ἡ ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας κατέχει τό ἀληθές εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ καί δι΄ αὐτό ἀποτελεῖ τήν μόνην ἐλπίδα τοῦ κόσμου. Καί ἀπό τήν ἂποψιν αὐτήν ἡ μεγαλυτέρα προσφορά μας πρός τούς ἑτεροδόξους καί τόν κόσμον εἶναι νά κρατήσωμεν ἀναλλοίωτον καί ζῶσαν τήν ἁγίαν ἀποστολικήν καί ἁγιοπατερικήν πίστιν μας.  

                                    Γέρων Κύριλλος Μοναχός Κατουνακώτης

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ὁμολογία…Παραδόσεως

          Κρατοῦμεν τάς Ἀποστολικάς Παραδόσεις, ἃς ἐδιδάχθημεν , εἲτε διά λόγου, εἲτε δι ’έπιστολῆς τῶν θείων καί  ἱερῶν  Ἀποστόλων, καί μένομεν ἐν οἷς ἐμάθομεν καί ἐπιστώθημεν, καθώς ὁ Ἀπόστολος Παῦλος παραγγέλει ἡμῖν τε καί πᾶσι τοῖς Χριστωνύμοις… Σύν ταῖς τῶν  Ἀποστόλων Παραδόσεσι, κρατοῦμεν καί ἀποδεχόμεθα καί τάς τῆς Ἐκκλησίας Παραδόσεις, δηλαδή τάς διορισθείσας ὑπό τῶν διαδόχων τῶν Ἀποστόλων…

          Τά δόγματα γάρ καί αἱ παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας, δέν εἶναι ἐναντία ἀναμεταξύ των. ἂπαγε! ἀλλά μᾶλλον ἓνα τοῦ ἂλλου εἶναι συστατικά. Τά μέν γάρ δόγματα τῆς Πίστεως, συνιστῶσι τάς παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας,  αἱ παραδόσεις δέ πάλιν τῆς Ἐκκλησίας, θεμελιώνονται ἐπάνω εἰς τά τῆς πίστεως δόγματα, καί τά δύο ὁμοῦ  ἒχουσιν εἰς τήν εὐσέβειαν μίαν καί τήν αὐτήν δύναμιν. Ὃθεν εἶπεν ὁ μέγας Βασίλειος, ὃτι ταῦτα ἀμφότερα τήν αὐτήν ἰσχύν ἒχει πρός τήν εὐσέβειαν. Καθώς γάρ αἱ μεγάλαι πέτραι στέκονται μέ τάς μικράς , καί αἱ δύω ὁμοῦ συνιστῶσι τήν οἰκοδομήν. Ἐάν γάρ θελήση νά κρημνίση τινάς τάς μικράς, κρημνίζει ἐν ταυτῶ καί τάς μεγάλας τοιουτοτρόπως καί τά δόγματα τῆς Πίστεως στέκονται ὁμοῦ μέ τάς παραδόσεις τῆς Έκκλησίας, καί ἂν θελήση τινάς νά ἀθετήση τάς παραδόσεις τῆς Ἐκλησίας, συναθετεῖ καί τά τῆς πίστεως δόγματα. Ὃθεν εἶπεν πάλιν ὁ μέγας Βασίλειος, εἰ γάρ ἐπιχειρήσαμεν τά ἂγραφα τῶν ἐθῶν, μή μεγάλην ἒχοντα τήν δύναμιν, παραιτεῖσθαι, λάθοιμεν ἂν εἰς αὐτά τά καίρια ζημιοῦντες τό Εὐαγγέλιον. Μᾶλλον δέ , εἰς ὂνομα ψιλόν περιιστῶντες τό κήρυγμα.

                                                    Ὃσ. Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

ΜΕΙΝΑΤΕ ΣΤΕΡΕΟΙ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

<<…Μείνατε στερεοί στήν Μητέρα  Ὀρθοδοξία.  Κλείσατε τά αὐτιά σας στίς σειρῆνες τοῦ Παπισμοῦ, πού δείχνουν ἓνα δρόμο πλατύ καί ἀνεύθυνο στούς ἀνθρώπους, πού τούς ὁδηγεῖ στήν ἀπώλεια.  Μή φοβῆσθε τόν θάνατον ὑπέρ πίστεως καί ἀρετῆς καί πατρίδος, καί νά προτιμᾶτε αὐτόν παρά νά δεχθῆτε τάς Παπικάς καινοτομίας καί μοντερνισμούς στήν Ἐκκλησία, πού εἶναι ἡ Νύμφη τοῦ Χριστοῦ. Προσέξατε καί τοῦτο, κανένας σας νά μή δεχθῆ οὒτε ἓνα πράσινο φύλλο ἀπ’ τους Λατίνους καί τούς Λατινοφίλους Ἓλληνας, πού κάνουν προπαγάνδα ὑπέρ τῆς Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν.

          Ἓνωσις μέ αὐτούς δέν γίνεται, ἀγαπητά μου τέκνα, γιατί οἱ Παπικοί εἶναι αἱρετικοί καί παμπόνηροι. Ὑπόσχονται ἓνωσιν, ἀλλά ἐργάζονται διά τόν ἀφανισμό τῶν Ὀρθόδοξων Δογμάτων.

Κυρίλλου Μοναχοῦ  Κατουνακιώτου

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ

ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΟΥ

ΑΓ ΟΡΟΣ

 

                Ὁ Γέροντας δέν διακόπτει τό μνημόσυνο ( γιά νά μήν ἐξέλθει τῆς Ἐκλησίας ) , καί  δέν συμφωνεῖ μέ ὃσα διαπράτονται, μεταξύ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί Πάπα Ρώμης, ἀλλά καί γιά ὃσα διεπράχθησαν στήν ψευδοσύνοδον….τῆς Κρήτης.

Ἒπονται ἐξελίξεις…..  Ἀναμένομεν.

 

                                         

 

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Απίστευτη γλώσσα από Ηγούμενο: Φανατικοί παράφρονες Χριστιανοί...

...αποδομούν τον Πατριάρχη μας, τον Αρχιεπίσκοπο, τους Επισκόπους


 

Του Άγγελου Ρούσσου

Δριμεία επίθεση κατά όσων αντιδρούν στα οικουμενιστικά ανοίγματα εξαπέλυσε κατά την ομιλία του κατά την διάρκεια του Β Κατανυκτικού Εσπερινού την Κυριακή της Ορθοδοξίας στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Λαμίας, ο Καθηγουμένος της Ι.Μ. Αγάθωνος π. Δαμασκηνός Ζαχαράκης.

Ο π. Δαμασκηνός στην θαυμάσια ομιλία του αναφέρθηκε εκτενώς στην ιστορία της Αναστηλώσεως των Ιερών Εικόνων, στη μεγάλη αυτή Νίκη της Ορθοδοξίας, καθώς και στην διαφύλαξη της Ενότητος της πίστεως μας.

Συγκεκριμένα ο π. Δαμασκηνός ανέφερε μεταξύ άλλων πως:

«Μια χριστιανική κοινότητα που δεν πιστεύει ορθόδοξα στον Θεό, έχει νοθεύσει την ταυτότητα και την αποστολή της. Κάνει το μεγάλο λάθος να διδάσκει στους ανθρώπους μια πίστη που δεν παραπέμπει στον τριαδικό Θεό, όπως αυτός είναι, αλλά όπως εκείνη τον φαντάζεται. Ένα ρητό λέγει: «Να μην πιστεύεις στον Θεό που εσύ δημιούργησες, αλλά στον Θεό που δημιούργησε εσένα». Για έναν αληθινά ευσεβή χριστιανό το πρώτιστο αγαθό στη ζωή του είναι η ορθή πίστη, όλα τα άλλα, που λογίζονται ως ανθρώπινα, έπονται. Η προάσπιση της ορθόδοξης πίστης είναι κάτι στο οποίο η Εκκλησία αφιέρωσε μεγάλο μέρος του χρόνου της και του δυναμισμού της».

Μέχρι εδώ καλά, αλλά στην πορεία η ομιλία παίρνει άλλη στροφή….

Όταν σε κάποιο σημείο ανέφερε πως «Ο επίσκοπος που δεν εκφράζει την ορθή πίστη, παύει να είναι επίσκοπος της εκκλησίας. Κανένας κληρικός ή λαϊκός δεν έχει το δικαίωμα να ερμηνεύει την πίστη σύμφωνα με τις δικές του αντιλήψεις» κάποιοι θεώρησαν πως μιλάει για τις οικουμενιστικές τάσεις που κορυφώθηκαν με την Σύνοδο του Κολυμπαρίου.

Φευ όμως άλλο εννοούσε…

«Μεγάλο πρόβλημα μέσα στην εκκλησία δημιουργούν κάποιοι φανατικοί χριστιανοί, που ταυτίζουν, την πίστη της εκκλησίας και την αλήθεια, με τη δική τους πίστη και τον εαυτό τους. Αυτοί θεωρούν πως είναι οι μόνοι μέσα στον κόσμο, που κρατάνε την πίστη, την αλήθεια και την ορθοδοξία και πως όσοι δεν συμφωνούν μαζί τους, είναι ασεβείς και άθεοι και αυτή την αρρωστημένη πεποίθησή τους προσπαθούν να την περάσουν και στους άλλους συνανθρώπους τους.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και σήμερα στον τόπο μας. Κάποιοι κληρικοί και λαϊκοί πάσχοντες από το παραπάνω σύνδρομο του εγωκεντρισμού τους, αυτοονομάστηκαν «φύλακες» της ορθόδοξης πίστης και κάποιοι άλλοι «γνήσιοι χριστιανοί» και χωρίς ταπείνωση και υπακοή στην εκκλησία διασπούν την ενότητά της.

Είναι τόσο τυφλωμένοι από το πάθος τους, που δεν διστάζουν ακόμα και να αποτειχιστούν, δηλαδή να φύγουν από την εκκλησία, αγνοούντες ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο από τα κακά που μπορεί να συμβεί σε ένα χριστιανό στον κόσμο αυτό.

Αποδομούν με τα αλλοπρόσαλα και φανατικά κηρύγματά τους τον Πατριάρχη μας, τον Αρχιεπίσκοπο, τους Επισκόπους μας, και κάθε απλό χριστιανό, που σέβεται την εκκλησία και τα όργανά της. Αντί να υπακούσουν αυτοί στην εκκλησία, ζητάνε η εκκλησία του Χριστού, να υπακούσει σε αυτούς. Αν αυτό δεν είναι παραφροσύνη, πείτε μου, εσείς, τι άλλο είναι;» τόνισε ο ηγούμενος και κατακλείοντας την ομιλία του ο π. Δαμασκήνος ανέφερε χαρακτηριστικά πως οι αποφάσεις της Εκκλησίας έχουν Αγιοπνευματικό κύρος, αφορούν όλους τους ορθοδόξους χριστιανούς και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να τις αμφισβητήσει.

Είναι σαφές πως όσο οι αντιδράσεις κατά των Οικουμενιστών κορυφώνονται και με διακοπές μνημόνευσης πλέον, οι καλοθελητές του Φαναρίου θα παλεύουν να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο και θα υβρίζουν όλο και περισσότερο τους αντιδρώντες…

ΣΧΟΛΕΙΑ

ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 8:44 π.μ.

Δεν μας λέει όμως ποια είναι η ορθή η ορθόδοξη πίστη. Σε τι έχουν λάθος τα κηρύγματα π.χ. του Π. Νικόλαου Μανώλη ή του π. Θεόδωρου Ζήση, σε τι δεν είναι ορθόδοξα; Για άλλη μια φορά οι οικουμενιστές τσιράκια του Φαναρίου κουνάνε το δάχτυλο στους αντιδρώντες και στο λαό ΧΩΡΙΣ να δίνουν καμία ουσιαστική απάντηση, χωρίς επιχειρήματα. Στην ουσία του θέματος θέλουμε διάλογο κύριοι, που είστε τόσο υπέρ του διαλόγου, στην ουσία αποφεύγετε το διάλογο όμως...

 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ11 Μαρτίου 2017 - 10:22 π.μ.

Ακριβώς όπως τα λές είναι αδελφέ!!

  1.  

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΤΡΙΛΟΦΟΣ11 Μαρτίου 2017 - 10:17 μ.μ.

ΕΙΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ,ΚΑΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ Κ.Κ.ΙΕΡΑΡΧΕΣ,ΠΑΤΕΡΕΣ,ΜΟΝΑΧΟΙ?ΜΕ ΔΙΩΓΜΟ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΟΙΜΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΜΝΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ?ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ?ΟΛΟΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.ΚΙ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΛΑΝΗΘΗΚΑΜΕ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ.ΜΟΝΟ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΘΕΟΥ ΑΝΑΠΑΥΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΤΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΑΣ,ΣΑΣ ΧΙΛΙΟΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΜΙΣΘΟ.

  1.  

Anninos Christoforou11 Μαρτίου 2017 - 8:50 π.μ.

ολοι ειμαστε εκκλησια=ολοι εχουμε δικαιωμα λογου

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 9:04 π.μ.

Αφου ο Πατηρ Νικολαος Μανωλης λεει οτι ο 15ος Κανονας ειναι δυνιτικος , και αφου δεν εφαρμοζει την ολοκληρωτικη αποτοιχιση [τελεια αποκοπη ] ας καθεται μεσα στους ναους των οικουμενιστων να ακουει απο τους οικουμενιστες αυτα . Και θα ακουει και πολλα αλλα πολυ ποιο χειρωτερα και αιρετικα .

 

ΓΕΩΡΓΙΟΣ11 Μαρτίου 2017 - 10:30 π.μ.

κάπου μπερδεύεσαι!!Ο οικουμενισμός είναι Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ των εσχάτων!!Βάλλεται η Ορθοδοξία εκ των έσω!!Όλοι οι αιρετικοί φεύγανε απο την Εκκλησία του Χριστού,στην παναίρεση του οικουμενισμού οι αιρετικοί οικουμενιστές στην ουσία ωθούν αυτούς που κρατούν την ορθή πίστη να φύγουν!!Ξέρεις γιατί?Για να πουν μετά στο μπερδεμένο και ακατήχητο στην πλειοψηφία ποίμνιο,οτι να αυτοί που αντιδρούν στους νεωτερισμούς μας και στις μεταπατερικές θεολογίες μας είναι αιρετικοί και υποκριτικά να ζητήσουν τις προσευχές του λαού για την επιστροφή τους.ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!!Εντός Εκκλησίας θα αντιμετωπίσουμε τους αιρετικούς νεωτερισμούς τους και τους εναγκαλισμούς με παπικούς κλπ κλπ!!Η παρακαταθήκη των Αγίων Πατέρων μας και των Αγίων οικουμενικών συνόδων είναι ο οδηγός μας!!

  1.  

Απόστολο11 Μαρτίου 2017 - 10:07 π.μ.

Μεγάλη σύγχιση. Το πρόβλημα είναι αν τα πιστεύει αυτά που λέει.

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 10:53 π.μ.

Εμένα με μπέρδεψε. Ψερδεψούας μου φαίνεται. Εντός,εκτός κι επί τα αυτά! Είτε ομολογείς την ορθή πίστη ή όχι,είτε ακολουθείς τη πίστη των πατέρων ή όχι,είτε ορθοτομείς τo λόγο της αλήθειας ή όχι,ναι ναι ή ου ου,τι τα θέλεις τα εντός εκτός κι επί τα αυτά,όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.

  1.  

george dionas11 Μαρτίου 2017 - 12:13 μ.μ.

Εκκλησία είναι ο Χριστός μας και οι Αγιοί του και όχι όλοι μας. Εμείς. κλήρος και λαός οφείλομε υπακοή σε όσα αυτοί μας παρέδωσαν και όχι στα όσα οι οι παγκόσμιοι κυβερνήτες σχεδιάζουν.Υ.Γ Στήν αναμπουμπούλα οι πλανεμένοι χαίρονται.

στωμεν με τα φοβου11 Μαρτίου 2017 - 12:34 μ.μ.

"Μεγάλο πρόβλημα μέσα στην εκκλησία δημιουργούν κάποιοι φανατικοί χριστιανοί, που ταυτίζουν, την πίστη της εκκλησίας και την αλήθεια, με τη δική τους πίστη και τον εαυτό τους". Για τον εαυτο του μιλαει ..

eklouts11 Μαρτίου 2017 - 6:01 μ.μ.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΑΔΕΛΦΟΙ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ Η ΜΕΓΑΛΟΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΑΝ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ,ΕΜΕΙΣ; ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΜΕ; ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΣΤΡΑΒΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ

  1.  

atsummers111 Μαρτίου 2017 - 9:17 μ.μ.

Και να προσθέσω ότι αυτοι που αποκαλεί "φανατικούς" δεν ταυτίζουν καθόλου την πίστη της εκκλησίας με τη δική τους, αλλα με αυτήν των Πατέρων της Εκκλησίας -- ποτέ δε λεν κάτι δικό τους όταν μιλούν για τον οικουμενισμό, αλλά διαβάζουν κείμενα των Αγίων Πατέρων. Ας μας πει λοιπόν ο π. Δαμασκηνός ότι οι Ορθόδοξοι δεν πρέπει πλέον να διαβάζουμε τους Αγίους Πατέρες για να μη γίνουμε "φανατικοί."

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 1:58 μ.μ.

Ο ιός της Φαναρίτιδας, είναι από οτι φαινεται πολύ νοσογόνος και μολύνει όλα τα κλιμάκια του ορθοδόξου κλήρου και όχι μόνο.

  1.  

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΩΚΗΣ11 Μαρτίου 2017 - 2:01 μ.μ.

Κατα την τοποθετηση του πανοσιολογιωτατου ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος θα επρεπε να υπακουσει στις αποφασεις της συνοδου της Φερράρας και να υπογραψει την "ενωση". Πανοσιολογιωτατε διαγραψτε τους ανθενωτικους αγιους της εκκλησιας μας και εγγραψτε την υμετεραν "αγιοτητα" αντ αυτων!!!!!

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 2:54 μ.μ.

Προφανως περιμενει καπου να αναρριχηθει,σιγουρα θα τον τιμησουν δεοντως για την "ορθοδοξη ομολογια του".ευαγγ Ζαλ

  1.  

γιαννης πανταζης11 Μαρτίου 2017 - 2:56 μ.μ.

Κρίμα, είναι καί ηγούμενος ιστορικής Μονής...
Νά λάβει πρόσκληση γιά τά Ιεροσόλυμα, νά παραστεί στό ...ενωτικό. ...συλλείτουργο

  1.  

Α.Α.11 Μαρτίου 2017 - 4:17 μ.μ.

ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΜΟΝΗΣ. ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΣΤΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΑΓΑΘΩΝΟΣ.ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ? ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ.

 

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 4:20 μ.μ.

Δεν είναι εκκλησία μόνο οι μισθωτοί επίσκοποι ή αρχιμανδρίτες, είναι και οι λαϊκοί, και οι ευσεβείς κατώτεροι κληρικοί, και οι μοναχοί, όλοι απαρτίζουμε τη γνησία εκκλησία του Χριστού. Εκκλησία είναι και οι άμισθοι ιεραπόστολοι οι αφιερωμένοι στον Χριστό και στην Εκκλησία, που αφού μαθήτευσαν σε αγίους Προφήτας, Διδασκάλους, Επισκόπους, Ηγουμένους, και σπούδασαν στις θεολογικές και φιλολογικές Σχολές τη θεολογική Επιστήμη και εν γένει τα Ιερά και εγκύκλια Γράμματα αφιέρωσαν τη ζωή τους στην Ιεραποστολή, εσωτερική και εξωτερική, απολογητκή, υπεράσπιση της Εκκλησίας, όπως ο μακαριστός άγιος Ομολογητής της Ορθοδοξίας Νικόλαος Σωτηρόπουλος. Ο λαϊκός Θ.Ζήσης πριν να ιερωθεί ήταν καθηγητής Πανεπιστημίου και δίδαξε τη θεολογική Επιστήμη σε χιλιάδες θεολόγους, εκατοντάδες κληρικούς και ιερομονάχους και μοναχούς και δεκάδες επισκόπους, ο ιδιος δε και άλλοι καθηγητές θεολογικής συνέγραψαν (ή συνεβούλευσαν) πολλούς λόγους, άρθρα, βιβλία επισκόπων, Και θα μας πει ότι δεν είναι εκκλησία οι λαϊκοί, και είναι μόνο οι Επίσκοποι! Τον ιερό Χρυσόστομο τον εξόρισαν και δολοφόνησαν οι επίσκοποι της εποχής του. Ποιος είναι εκκλησία, οι επίσκοποι ή ο Χρυσόστομος; Επί αρειανισμού όλοι οι ναοί της Κωνσταντινουπόλεως ανήκαν στους αιρετικούς και μόνο ένας στους Ορθοδόξους. Ποιος ήταν Εκκλησία οι αιρετικοί ή οι μετρημένοι στα δάχτυλα του χεριού Ορθόδοξοι; Στην περίοδο της εικονομαχίας για 100 χρόνια επικράτησαν οι εικονομάχοι! Ο Μάρκος ο Ευγενικός και δυο τρεις ακόμα ήταν μειοψηφία ανάμεσα στο σύνολο των Ορθοδόξων και παπικών επισκόπων στην "σύνοδο" της Φερράρας Φλωρεντίας και πέρασε η ψήφος της πλειοψηφίας. Το αποτέλεσμα; Τοπική Σύνοδος ακύρωσε την ψευτοσύνοδο της Φερράρας. Στις Αποστολικές Συνόδους βλέπουμε και τους πρεσβυτέρους και τους λαϊκούς να έχουν λόγο. Όλες οι επιστολές των Αποστόλων απευθύνονται στους λαϊκούς. Λειρουργία χωρίς συμμετοχή λαϊκού στοιχείου δεν γίνεται. Ο δε Φύλαξ της Ορθοδοξίας σύμφωνα με την γνωστή Πατριαρχική Εγκύκλιο ορίζεται ο πιστός λαός. Γιατί σήμερα αυτή η περιφρόνηση του πιστού λαού;

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 5:25 μ.μ.

Πολύ σωστά, σχετικά με την περιφρόνηση των πιστών που αναφέρετε ας διαβάσουν κάποιοι τα βιβλία ΄΄ασκητές μέσα στον κόσμο΄΄
Ιδέα δεν έχουμε ποιοί άνθρωποι αγιάζουν δίπλα μας κι ας μην έχουν πάει ούτε δημοτικό

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 7:00 μ.μ.

Θα το φάει το χαστουκάκι του από τον Άγιο Βησσαρίωνα (+1991), ο οποίος αγίασε στην Ιερά Μονή Αγάθωνος. Πάντως δεν είναι πρώτη φορά που παρέχει δείγματα ελλείψεως Ορθοδόξου φρονήματος ο συγκεκριμένος Ηγούμενος. Προ ετών είχε καυχηθεί στην τηλεόραση ότι ο ίδιος και όλοι οι υπ' αυτόν μοναχοί είναι δωρητές οργάνων σώματος, αγνοώντας προφανώς την δαιμονική απάτη με τον «εγκεφαλικό θάνατο» και την θανάτωση/δολοφονία ασθενών ώστε να χρησιμοποιηθούν τα σώματά τους για ανταλλακτικά.

  1.  

Ανώνυμος11 Μαρτίου 2017 - 9:54 μ.μ.

Ντροπή του

  1.  

Marinos11 Μαρτίου 2017 - 11:16 μ.μ.

Και νά σκεφτεί κανείς ότι μέσα στην Ιερά Μονή Αγάθωνα βρέθηκε άφθαρτος και ευωδιάζων ο Άγιος Βησσαρίων, ζηλωτής τών πατρώων παραδόσεων. Κάποιοι είπαν προσωπικά σε εμένα ότι είχε διακόψει το μνημόσυνο τού ηγουμένου του, τού ανωτέρω ομιλητή, όμως εγκαταβίωνε στο μοναστήρι.

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Γιατί ο Οικουμενισμός αποτελεί την μεγαλύτερη αίρεση στην ιστορία της Εκκλησίας


 

Αλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. Γαλ. 1,8

Περιγραφή: https://3.bp.blogspot.com/-AGHoajaTdDo/WMP5MPiSKUI/AAAAAAAAdd0/llmSp-O7Xgg_T2k_xka5tku5m_76W2ecQCLcB/s1600/image1.png

 

     πειδὴ πολλοὶ ἀνενημέρωτοι πιστοὶ ρωτοῦν: Τί κακὸ ὑπάρχει στὸν λεγόμενο Οἰκουμενισμό; Γιατὶ μιλοῦν μερικοὶ γιὰ παναίρεση καὶ μολυσμό καὶ γιατὶ κατηγοροῦνται οἱ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ Ἱερεῖς (ποὺ δὲν ἀπομακρύνονται ἀπο τοὺς Οἰκουμενιστές), μιᾶς καὶ ἡ ὅλη αὐτὴ ἡ κίνηση ἐπιβάλεται ἀπὸ τὶς σημερινὲς συνθῆκες, κρίνεται ἀναγκαῖο νὰ παρατεθοῦν οἱ παρακάτω διαπιστώσεις ἀναφορικὰ μὲ τὸν χαρακτῆρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ:

           Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι:

Θεομάχος, ἀφοῦ ἀπαιτεῖ κατανόηση γιὰ τοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ ἀναγνωρίζει στὶς αἱρέσεις καὶ στὶς διαφορετικὲς θρησκεῖες συμμετοχὴ στὸ σωτηριακὸ ἔργο τοῦ Θεοῦ, μερικὲς μάλιστα τὶς ὀνομάζει παρανόμως ἀβρααμικές. Κατὰ τὸν Παῦλο ὅμως οἱ τῆς Πίστεως οὗτοι υἱοὶ Ἀβραὰµ κληθήσονται (πρὸς Γαλ. 3,7). «οἱ ἐκ πίστεως, οὗτοί εἰσιν υἱοὶ Ἀβραάμ».

Χριστομάχος, ἀφοῦ κατὰ τὴν Ζηζιούλεια «θεολογία» ἀναγνωρίζεται πρωτεῖο στὸν Πατέρα, τὸ ὁποῖο ὑποβιβάζει αὐτομάτως τὸ Υἱόν. Τὸν ὑποβιβασμὸ αὐτὸν προσπάθησαν νὰ ἐπιβάλουν καὶ ὁ Ἀρειανισμός καὶ ὁ Νεστοριανισμός. Παράλληλα, ἀφοῦ ἀναγνωρίζουν τοὺς Μονοφυσίτες ὡς Ἐκκλησίες, ἀναγνωρίζουν καὶ τὴν αἵρεσή τους -περὶ μίας φύσεως τοῦ Χριστοῦ- ὡς δόγμαἐρχόμενοι εἰς ἀντίθεση μὲ τὸ Ὀρθόδοξο Δόγμα Πίστεως.

Πνευματομάχος, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει τοὺς Παπικοὺς παρὰ τὸ «φιλιόκβε» ὡς Ἐκκλησία καὶ τοὺς ἀποδίδει ἱερωσύνη καὶ ἀποστολικὴ διαδοχή.

Τριαδιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὸ «πρωτεῖο τοῦ Πατρός» ὑποβιβάζονται ὁ Υἱὸς καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα. Παράλληλα διδάσκουν, ὅτι «ἡ κοινωνία τῶν Τριῶν Προσώπων γίνεται ἑνότητα μόνο σὲ ἕνα πρόσωπο, τὴν ὑπόσταση τοῦ Πατρός» (Συνοδικός θεσμός, Θεολογία 2/2009, σελ. 32). Αὐτὴ ἡ διδασκαλία εἶναι παντελῶς ἀντιορθόδοξη.

Ἐκκλησιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὴν ἀποδοχὴ τῆς Θεωρία τῶν Κλάδων, τῆς Θεωρίας τῆς Περιεκτικότητας, καὶ μὲ τὰ πολλὰ σὲ διακηρύξεις ὑπογραφθέντα κείμενα ἀναγνωρίζονται πολλὲς Ἐκκλησίες ἀντὶ γιὰ μία καὶ ἀκυρώνεται ἡ ἀρνητικὴ ἀπάντηση στὸ ρητορικὸ ἐρώτημα «μεμέρισται ὁ Χριστός;» (Α Κορ. 1,13). Συγχρόνως ἀναφέρονται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἀπόψεις περὶ ἐπανίδρυσης τῆς Ἐκκλησίας,
πράγμα ποὺ τοὺς ἀναδεικνύει πάλι καὶ ὡς Χριστομάχους.

Θεοτοκομάχος, ἀφοῦ οἱ Οἰκουμενιστὲς συμπροσεύχονται μὲ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν Παρθενίαν καὶ τὴν ὀνομασία «Θεοτόκος» τῆς Παναγίας μας ἢ ποὺ διδάσκουν, ὅπως οἱ Παπικοί, διδασκαλίες περὶ «ἀσπίλου συλλήψεως» τῆς Θεοτόκου.

Εἰκονομάχος, ἀφοῦ συμπροσεύχεται καὶ ἀναγνωρίζει ὡς «Ἐκκλησία» αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ὡς «ἅγιο» τὸν Καρλομάγνο, ποὺ κατεδίκασε τὴν 7η Οἰκουμενικὴ Σύνοδο καὶ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν θεολογία καὶ τὴν τιμὴ τῶν εἰκόνων.

Ἁγιομάχος, ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στὴν προσφώνησή του, κατὰ τὴν θρονικὴ ἑορτὴ τοῦ Πατριαρχείου στὶς 30/11/1998
πρὸς τὴν παπικὴ ἀντιπροσωπεία ἰσχυρίστηκε ὅτι «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχὴ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χείρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ.

Κανονομάχος, ἀφοῦ πάλι ὁ Πατριάρχης χαρακτήρισε τοὺς Κανόνες ὡς «τείχη τοῦ αἴσχους» ποὺ πρέπει νὰ διαγραφθοῦν καὶ οἱ οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι τοὺς καταπατοῦν καὶ τοὺς ἐρμηνεύουν κατὰ τὸ δοκοῦν.

Μυστηριομάχος, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει μυστήρια, ἀποστολικὴ διαδοχὴ καὶ βάπτισμα στοὺς αἱρετικούς.

Λειτουργομάχος, ἀφοῦ προωθεῖ ἀλλαγὲς καὶ ἀλλοιώσεις στὴν Θεία Λειτουργία καὶ στὴν γλώσσα της.

Ἐπισκοπομάχος, ἀφοῦ ἀθετεῖ τὸν πραγματικὸ ρόλο τοῦ Ἐπισκόπου ὡς ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς τοῦ Χριστοῦ ἀληθείας, τὸν ἀναδεικνύει ὡς κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας, παραμερίζοντας τὸν Χριστὸ καὶ ἀρνεῖται τὴν ὕπαρξη τῆς Ἐκκλησίας ἄνευ τοῦ Ἐπισκόπου, ἀκόμα καὶ ἂν αὐτὸς εἶναι αἱρετικός.

Ποιμνιομάχος, ἀφοῦ ἀποκλείει τὸ ποίμνιο ἀπὸ τὸν ρόλο του στὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ ὑποβιβάζει σὲ ἐπίπεδο «εὐσεβῶν βοῶν», τοῦ ἀφαιρεῖ τὸ δίκαίωμα τοῦ ἐλέγχειν σὲ θέματα πίστεως καὶ ἀπαιτεῖ συμπόρευση στὴν αἵρεση.

Ἀνθρωπομάχος, ἀφοῦ ἀποκρύπτοντας καὶ παραχαράσσοντας τὴν Μίαν καὶ μοναδικὴ Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ, ἀποκλείει τοὺς ἀνθρώπους ἀπὸ τὸ σωτηριολογικὸ ἔργο Του καὶ τοὺς διδάσκει τὴν ὁδὸ τῆς ἀπωλείας.

 

   Τέλος, ἐπειδὴ ὑπάρχει καὶ τὸ ἐρώτημα, ἐφ’ ὅσον δὲν διδάσκουν ὅλοι οἱ Ἐπίσκοποι τὸν Οἰκουμενισμό, μάλιστα μερικοὶ τὸν καταδικάζουν, ἄρα γιατὶ τοὺς καταδικάζουμε, ἡ ἀπάντηση εἶναι: Διότι γιὰ διάφορους λόγους καὶ ἐνάντια στὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων σιωποῦν καὶ δὲν κατονομάζουν, δὲν ἐφαρμόζουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῶν αἱρέσεων καὶ τὴν προστασία τοῦ ποιμνίου τοῦ Θεοῦ ἀπ’ αὐτήν, συλλειτουργοῦν μὲ αὐτοὺς ποὺ κατηγοροῦν ὡς αἱρετικούς, συγκαταβαίνουν στὴν πραγματοποίηση τῶν παραπάνω κατηγοριῶν, πράγμα ποὺ ἀποτελεῖ ἐμπαιγμὸ τοῦ Ὑψίστου καὶ συμβάλλουν στὴν κατοχύρωση καὶ καθιέρωση τῆς αἱρέσεως· αὐτή τους ἡ στάση καθιστᾶ καὶ τοὺς ἴδιους συμμέτοχους στὴν αἵρεση.

 

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Γέροντας Σάββας Λαυριώτης: Διωγμὸς ἐν Ἁγίῳ Ὄρει ἐν ἔτει 2017

 

 

 

Μία πρώτη ἀπάντηση πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα καὶ τοὺς ἁγίους Καθηγουμένους, οἱ ὁποῖοι κωφεύουν ἐμπρὸς στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, σχίζει τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

Ὅταν πρωτοήρθαμε στὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ διαβάζαμε τὰ Συναξάρια τῶν μαρτύρων καὶ εἰδικώτερα τῶν ὁσιομαρτύρων Ἁγιορειτῶν πατέρων ἐπὶ Βέκκου μαρτυρησάντων, ἱερὸ ρῖγος διαπερνοῦσε τὴν ψυχὴ μας, βλέποντας τὰ μαρτύρια καὶ τὴν ἀγάπη ὅπου εἶχαν οἱ πατέρες γιὰ τὸν Κύριόν μας Ἰησοῦ Χριστόν. Ἔτρεχαν στὰ μάτια μας δάκρυα κατανύξεως, βλέποντας αὐτοὺς ποὺ ἔτρεχαν μὲ χαρὰ τὸν δρόμο τοῦ μαρτυρίου, ἀποδεικνύοντας ὅτι τὸ μεγαλύτερο ἀγαθὸ γιὰ τὸν Χριστιανὸ εἶναι ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν Κύριο καὶ αὐτὴ ἐπιβεβαιώνεται μὲ τὴν ἀσκητικὴ ζωή, ἔτι καὶ ἔτι μὲ τὸ μαρτύριο: τὸ νὰ δώσει κάποιος ὅ,τι πολυτιμότερο ἔχει, δηλαδὴ τὴν ἴδια του τὴν ζωή. Ἱερὸς πόθος ἀνέβαινε στὰ μύχια τῶν ψυχῶν μας νὰ μιμηθοῦμε, ἔστω καὶ στὸ ἐλάχιστο, τὴν ὁμολογία τους καὶ νὰ ἀγαπήσουμε καὶ ἐμεῖς τὸν Σωτῆρα Ἰησοῦ μὲ λίγη, ἔστω, ἀπὸ τὴν ἀγάπη ποὺ εἶχαν αὐτοί. Καὶ ἔτσι δίναμε νόημα στὴν μάταιη καὶ μίζερη ζωὴ μας. Οἱ ἅγιοι νοηματοδοτοῦν καὶ φωτίζουν τὸν δρόμο μας.

    Ὅταν πρωτοήρθαμε στὸ Ἅγιον Ὄρος, οὔτε κἂν φανταζόμασταν πὼς οἱ δικοὶ μας ἀδελφοί, οἱ ἀγιορεῖτες μοναχοί, θὰ κινοῦσαν διωγμὸ ἐναντίον μας καὶ μάλιστα θὰ συμφωνοῦσαν μὲ τὶς συμπροσευχὲς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ θὰ συνομολογοῦσαν ἴδια πίστη μὲ τὸν ἀρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Οὔτε φανταζόμασταν, πὼς θὰ δέχονταν τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου ὡς Ὀρθόδοξη καὶ θὰ ἀκούγαμε ἀπὸ τὰ χείλη τους ὅτι: ὁ Πατριάρχης εἶναι ἅγιος καὶ ὅποιος εἶναι ἐνάντιος σὲ αὐτὰ ποὺ πράττει, θὰ κολασθεῖ!!!! Αὐτὸ εἰπώθηκε ἀπὸ Λαυριῶτες πατέρες!

 

    Ὅταν πρωτοήρθαμε στὸ Ἅγιον Ὄρος, οὔτε κἂν φανταστήκαμε πὼς θὰ ἀνα- λαμβάναμε ἐμεῖς οἱ ἀνάξιοι καὶ ἀμαρτωλοί, ἀλλὰ ὅμως ὀρθόδοξοι, ἱερὸν ἀγῶνα ὑπὲρ τῆς πίστεώς μας ποὺ βάλλεται τόσο βάναυσα ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς ἐκφραστὲς αὐτῆς.

    Οἱ πρῶτοι ποὺ ἐκδιώχθηκαν ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος, λόγῳ τῆς διακοπῆς μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ἦταν οἱ τέσσερεις πατέρες ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μονὴ Χιλανδαρίου. Ἐν μιᾷ νυκτί, χωρὶς δίκη, χωρὶς νὰ τοὺς ἐγκαλέσουν, χωρὶς νὰ ἀπολογηθοῦν, τοὺς ἐκδίωξαν ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς Μονῆς ἀπειλώντας τους πὼς, ἃν δὲν φύγουν ἀπὸ μόνοι τους, θὰ τοὺς ἀπελάσουν καὶ θὰ τοὺς πάρουν τὶς ταυτότητές τους καὶ δὲν θὰ μποροῦν οὔτε στὴν Ἐλλάδα νὰ παραμείνουν.

    Τὴν 7-3-2017, οἱ πατέρες ἀπὸ τὴν Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου, ὅπου ἔχουν διακόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου, ἔλαβαν γράμμα ἀπὸ τὴν Σύναξη νὰ ἀναχωρήσουν ἐντὸς τριῶν ἡμερῶν ἀπὸ τὸ Μοναστήρι, ἐπειδὴ δὲν κοινωνοῦν μαζὶ τους. Χωρὶς δίκη, χωρὶς ἀκρόαση, χωρὶς ἀπολογία, ἀπλὰ δέχονται τὶς ἐντολὲς ἀπὸ τὸ Φανάρι καὶ ἐκτελοῦν ὡς πειθήνια ὄργανα, «κοπέλια τοῦ Βαρθολομαίου», τὶς ἐντολὲς γιὰ διωγμὸ τῶν Ὀρθοδόξων.

    Στὶς ἀρχὲς τοῦ Μαρτίου, ἡ Σύναξη τῆς Λαύρας ἀποφάσισε παρανόμως τὴν διαγραφὴ τοῦ Γέροντος Σάββα ἀπὸ τὸ μοναχολόγιο, διότι μένει ἀμετανόητος γιὰ αὐτὰ ποὺ ἔχει πεῖ καὶ ἐπειδὴ δὲν κοινωνεῖ μαζί τους, λόγῳ διακοπῆς μνημοσύνου τοῦ (ἁγίου κατ’ αὐτούς) Πατριάρχου, χωρὶς περαιτέρω διαδικασίες. Φυσικά, ἀκόμα ἐκκρεμεῖ ἡ ἐκδίκαση τῆς ὑποθέσεώς του γιὰ τὴν ἔξωσή του ἀπὸ προϊστάμενο, παρ’ ὅλα αὐτά, οἱ ἀγαπητοὶ πατέρες σπεύδουν δραμέως νὰ μιμηθοῦν τοὺς ἐξωμότες τῆς πίστεώς μας, Λαυριῶτες πατέρες ἐπὶ Βέκκου καὶ νὰ ἱκανοποιήσουν τὸν νέο καὶ χειρότερο Βέκκο, τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, στὶς ἐντολὲς ὅπου τοὺς ἐπιβάλλει. Νὰ φιμώσουν, δηλαδή, κάθε φωνὴ διαμαρτυρίας ἐντὸς Ἁγίου Ὄρους.

 

    Τὰ ἴδια συμβαίνουν καὶ μὲ τὸν πατέρα Χερουβείμ, τοῦ Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων, ὅπου ἐνῶ ἐκκρεμεῖ ἡ δικάσιμη γιὰ τὶς κατηγορίες ποὺ τοῦ ἐκτοξεύουν, αὐτοὶ προχώρησαν στὸ νὰ τὸν διαγράψουν καὶ νὰ τοῦ ἀνακοινώσουν πὼς πρέπει νὰ ἀναχωρήσει ἀπὸ τὸ Κελλίον του και, ἄκουσον-ἄκουσον, ἀπὸ τὰ ὅρια τῆς Μονῆς!!!

    Φυσικὰ ἡ Ἱερὰ Κοινότης κάνει, κατὰ τὸ λαϊκό, τὰ στραβὰ μάτια καὶ ὁ Πολιτικὸς Διοικητής, ἐνῶ οἱ πατέρες ἔχουν κάνει ἐφέσεις γιὰ τὶς παράνομες καὶ χωρὶς δίκη ἀποφάσεις τῆς Μονῆς, ποὺ μάλιστα παρέδωσαν μὲ Δικαστικὸ Ἐπιμελητή, δὲν ἔχει κινήσει καμμία διαδικασία. Παρανομία στὴν παρανομία. Οὔτε κἂν τοὺς ἐπέτρεψαν νὰ ἀπολογηθοῦν. Βιάζονται νὰ τοὺς ξεφορτωθοῦν διότι εἶναι ἐνοχλητικοί καὶ τοὺς χαλᾶνε τὴν ἠσυχία. Τοὺς ἀποκαλοῦν σχισματικούς, ὅτι κάνουν προσηλυτισμό (!!!), ὅτι εἶναι ἀνυπάκουοι, ἀντάρτες καὶ διασποῦν τὴν ἑνότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους (τῆς αἱρέσεως μᾶλλον). Αὐτοὶ ὑπακούουν στὸν Πατριάρχη, καὶ ἔτσι ἔχουν καθαρὴ τὴν συνείδησή τους, ὡς τέκνα ὑπακοῆς. Ὅμως, φυσικῷ τῷ τρόπῳ, γεννᾶται τὸ ἐρώτημα: ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς καὶ γενικὰ ὅλοι οἱ Ἅγιοι, ἦταν ἀνυπάκουοι καὶ ἀντάρτες; Διασποῦσαν τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἐπειδὴ δὲν ἔκαναν ὑπακοὴ στοὺς αἱρετικοὺς πατριάρχες καὶ ἐπισκόπους; Δὲν βλέπουν οἱ ἀγαπητοί, κατὰ τὰ ἄλλα, ἁγιορεῖτες πὼς ἂν οἱ Ἅγιοι ἔκαναν ὑπακοὴ σὲ θέματα πίστεως, σήμερα δὲν θὰ εἴχαμε Ἐκκλησία; Δὲν βλέπουν πὼς αὐτοὺς πρέπει νὰ μιμηθοῦμε καὶ ἐμεῖς, ἂν θέλουμε νὰ τιμήσουμε τὴν ὀνομασία μας ὡς Ἁγιορεῖτες; Τὶ διαβάζουν καθημερινὰ στοὺς βίους τῶν Ἁγίων καὶ στὶς ἀκολουθίες ποὺ κάνουν; Πῶς μποροῦν καὶ προσεύχονται σὲ αὐτούς, ἐνῶ ἡ ζωὴ τους εἶναι ἐντελῶς ἀντίθετη μὲ τὴν ὀρθόδοξη ὁμολογία;

    Γιὰ μία ἀκόμη φορά, δηλώνουμε πὼς δὲν θὰ σταματήσουμε τὸν ἀγῶνα μας ἔναντι τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ θέλει νὰ καταπιεῖ ὁλόκληρο τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ ποὺ ἤδη οἱ περισσότεροι ἡγούμενοι, μὲ πρῶτον καὶ καλύτερο τὸν π. Πρόδρομο τῆς Μ. Λαύρας, ἔχουν πιαστεῖ στὰ δίκτυα τῆς αἱρέσεως. Ἀνάξιοι ὄντες, θὰ προσπαθήσουμε νὰ μιμηθοῦμε κατὰ τὴν δύναμίν μας, τοὺς ἀληθινοὺς πατέρες μας, τοὺς πραγματικοὺς Ἁγιορεῖτες, τοὺς μαρτυρήσαντες διὰ τὴν πίστη μας, ζητώντας τὴν εὐχὴ τους καὶ τὶς μεσιτεῖες τους, γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ τελειώσουμε τὸν ἀγῶνα μας καλῶς. Δὲν θὰ καταθέσουμε τὰ ὅπλα, δὲν θὰ ὑποχωρήσουμε στὴν αἵρεση, δὲν θὰ ὑποστείλουμε τὴν σημαία.

    Λυπούμαστε γιὰ τοὺς διωγμοὺς ποὺ ἔχουν ἐξαπολύσει ἐναντίον μας, διότι κατα- δικάζουν τὴν ἀθάνατη ψυχὴ τους καί συντάσσονται μὲ τοὺς αἱρετικούς, ποὺ ὅπως ὅλοι ξέρουμε, δὲν ὑπάρχει σωτηρία γιὰ αὐτούς. Χαιρόμαστε ὅμως καὶ τοὺς εὐχαριστοῦμε διὰ τὴν εὐκαιρία ποὺ μᾶς δίνουν, νὰ ὁμολογήσουμε Ὀρθοδοξία καὶ Χριστὸ καὶ ἔτσι νὰ προσπαθήσουμε νὰ σβήσουμε τὶς πολλὲς μας ἁμαρτίες, ἀλλὰ κυρίως, νὰ δείξουμε στὸν Κύριό μας πὼς καὶ ἐμεῖς θέλουμε νὰ πάσχουμε γιὰ αὐτόν. Τὶ μεγαλύτερο δῶρο!

    Ἂς κρατήσουν λοιπόν οἱ πατέρες τοὺς οἴκους καὶ ἐμεῖς κρατᾶμε τὸν ἔνοικο. Ἂς κρατήσουν τὰ εὐρωαργύρια τῶν μασόνων καὶ ἐμεῖς θὰ βαστάξουμε τὰ στίγματα τοῦ Χριστοῦ. Ἂς κρατήσουν τὶς ὑπέροχες καὶ ἀναπαυτικὲς τους θέσεις, ἐμεῖς ἀποζητοῦμε μία ταπεινὴ θέση στὸν παράδεισο. Ὅμως, νὰ τὸ ξέρουν, πάντοτε θὰ εὐχόμαστε νὰ ξυπνήσουν ἀπὸ τὸν θανατηφόρο ὕπνο τῆς αἱρέσεως ποὺ ὀδηγεῖ στὴν ἀπώλεια, ἔτσι ὥστε μαζὶ νὰ πολεμήσουμε τὴν αἵρεση καὶ νὰ ξαναλάμψει ἡ Ὀρθοδοξία μας. Ἐμεῖς αὐτὸ θέλουμε, νὰ εἴμαστε μαζί. Μακάρι αὐτοί, ὡς Ἡγούμενοι, νὰ ἦταν μπροστὰ στὸν ἀγῶνα καὶ ἐμεῖς θὰ τοὺς ἀκολουθούσαμε ταπεινὰ καὶ σταθερά. Ἂν ὅμως αὐτοὶ παραμείνουν στὴν κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση, θὰ μᾶς βροῦν ἀπέναντί τους. Μὲ ὅποιο κόστος.

Μετὰ τιμῆς,

 

Ἁγιορεῖτες Πατέρες.

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ένα μικρό Βυζάντιο! Διακοπή μνημοσύνου από Αγιορείτες Πατέρες ΓΕΡΩΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ, ΙΕΡΑ ΚΑΛΥΒΗ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ, ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ Τετάρτη 1/02/2017 Αγίου Τρύφωνος μαρτ. ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!!! Ο χορός των ευλογημ

 

ΓΕΡΩΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ,

ΙΕΡΑ ΚΑΛΥΒΗ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ,

ΙΕΡΑ ΣΚΗΤΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ

ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Τετάρτη 1/02/2017 Αγίου Τρύφωνος μαρτ.

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!!!

Ο χορός των ευλογημένων ηρώων και ομολογητών της ορθοδόξου ημών πίστεως, Αγιορειτών Πατέρων, που υπογράφουν την διακοπή μνημοσύνου του ονόματος του πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου. 'Έλληνες, Ρουμάνοι και Σέρβοι, εις τύπον της Αγίας Τριάδος αποτελούν το νέο Βυζάντιο του Χριστού μας.

Ο αριθμός των Αγιορειτών Πατέρων (33) που υπογράφουν, σηματοδοτεί νόημα υψηλό, αφού μας θυμίζει τον αριθμό των ετών στην γη, του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού μας, στο Όνομα και για Του Οποίου την Δόξα γίνεται η διακοπή μνημοσύνου.

Εύχομαι πολύ σύντομα ο αριθμός των λαών και των Αγιορειτών Πατέρων να πληθύνει

Ευχαριστώ από καρδιάς τον Χριστό μας και την Υπεραγία Μητέρα Του Ζωοδόχο Πηγή, που η καλύβη μου ευρίσκεται ανάμεσα στις καλύβες και κελιά, αυτού του πρώτου καταλόγου ομολογίας πίστεως.

Το άρθρο μαζί με τα ονόματα των Αγιορειτών Πατέρων ακολουθούν παρακάτω.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός

και η Υπεραγία Μητέρα Του

η επονομαζομένη

Παναγία Αρβανίτισσα

να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός

Ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων διὰ τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου τοῦ ὀνόματος τοῦ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου.

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιο οροσ

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει. 11.1.2017

Μνήμη Ὁσίου Θεοδοσίου τοῦ Κοινοβιάρχου.

Ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων διὰ τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου τοῦ ὀνόματος τοῦ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου.

                Ἀπεστείλαμεν πρὸς τὴν Ἱεράν Κοινότητα καὶ τοὺς Ἁγίους Καθηγουμένους τῶν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους τὸ ἡμέτερον κείμενον ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. (8 Νοεμβρίου 2016).

                Εἰς τὸ ἐν λόγῳ κείμενον ἀποδεικνύεται ὅτι τόσο ὁ πατριάρχης, ὅσο καὶ οἱ ἀποφάσεις τῆς λεγομένης «Ἁγίας καὶ Μεγάλης» ἐν Κρήτῃ Συνόδου, ἔχουν ἐκπέσει εἰς τὴν παναίρεσιν τοῦ συγκρητιστικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

                Ὡς Ἁγιορεῖτες Πατέρες αἰσθανόμενοι τὴν τεραστίαν πνευματικὴν εὐθύνην τὴν ὁποίαν ἔχομεν καὶ στοιχοῦντες εἰς τὴν διαχρονικὴν παράδοσιν τοῦ Ἱεροῦ ἡμῶν Τόπου, προβαίνουμε καθηκόντως καὶ νομίμως πρὸς τοὺς Ἱεροὺς Κανόνας εἰς τὴν ἐπιβεβλημμένην διακοπὴν τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, ὅπως ἄλλωστε ἔπραξαν καὶ οἱ πρὸ ἡμῶν Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες, οἱ μαρτυρήσαντες ἐπὶ τοῦ λατινόφρονος πατριάρχου Βέκκου.

                Δηλώνουμε καὶ πάλιν ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι ὑποχρεωτικὴ καὶ ἀπολύτως δικαιολογημένη βάσει τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους καθὼς καὶ τῆς ἀποφάσεως τῆς Ἐκτάκτου Διπλῆς Ἱερᾶς Συνάξεως τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος (ΝΒ´ Συνεδρία, 13 Νοεμβρίου 1971).

Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἔδωσε συνοδικὴ ἔγκρισιν εἰς κατεγνωσμένας αἱρέσεις.

Ἡ «ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν» ἤδη διενεργεῖται διὰ τῶν ἀτελευτήτων συμπροσευχῶν, κοινῶν δηλώσεων κ.α. μετὰ πάντων τῶν αἱρετικῶν καὶ τῶν ἀλλοθρήσκων.

Ἑπομένως ἡ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου δὲν εἶναι μία ἄκριτος σπουδή, ἀλλὰ εἶναι ἡ διαχρονικὴ ἁγιοπατερική-ἁγιορειτικὴ ἀντιμετώπιση τῆς ζῶσας καὶ γρηγορούσης συνειδήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐναντίον τῶν αἱρέσεων καὶ αὐτῶν ποὺ τὶς πρεσβεύουν.

Δημοσιεύουμε τὶς πρῶτες ὑπογραφὲς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων:

Γαβριὴλ Μοναχός. Ἱερὸν Κουτλουμουσιανὸν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου Καρυαί.

Γέρων Ἰλαρίων Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.

Δοσίθεος Μοναχός. Κάθισμα Ὁσίου Μαξίμου.

Γέρων Σάββας Λαυριώτης.

Γέρων Χαρίτων Ἱερομόναχος. Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως (Βατοπεδίου) Καρυαί.

Μοναχὸς Χερουβείμ. Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων-Κουκουζέλη.

Δαμασκηνός (Raus) Ἱερομόναχος. Ἱ.Σ. Τιμίου Προδρόμου.

Γέρων Ἐφραὶμ Μοναχός. Ἱ.Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Βαρσανούφιος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Νικόδημος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Μᾶρκος Μοναχός. Ἱ. Σκήτη Τιμίου Προδρόμου.

Γεώργιος Μοναχός. Καλύβη Ὁσ. Βαρλαὰμ Βίγλα.

Γέρων Κύριλλος Καλύβη Εὐαγγελισμοῦ Κατουνάκια.

Γέρων Ἀθανάσιος Βουλευτήρια Ἁγ. Ἄννας

Μοναχὸς Παΐσιος. Ἱ.Κ. Ἁγ. Χαραλάμπους (Βατοπεδινό) Καρυαί.

Λουκᾶς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Ὀνούφριος Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Δαμιανὸς Μοναχὸς Ἱ.Μ. Χιλανδαρίου.

Παΐσιος Μοναχός. Κελλί Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».

Ἀγάθων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων».

Ἰλαρίων Μοναχός. Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.

Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ζωοδόχου Πηγῆς Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.

Σπυρίδων Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νικολάου Ἱ.Σ. Κουτλουμουσίου.

Μοναχὸς Μακάριος Κουτλουμουσιανός. Κάθισμα Ἁγίου Νικολάου.

Μοναχὸς Παΐσιος. Ἡσυχαστήριον Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου.

Γέρων Ἀλύπιος. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).

Ἐπιφάνιος Μοναχός. Καψάλα  Ἅγιον Ὄρος. (Παντοκρατορινό).

Ἀββακοὺμ Μοναχός. Καλύβη Ἁγ. Νικολάου Καψάλα (Παντοκρατορινό).

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός. Ἱ.Μ. Ζωγράφου.

Σεραφεὶμ Ἱερομόναχος. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.

Γέρων Ταξιάρχης. Ἱ.Μ. Φιλοθέου.

Νικόδημος Μοναχός. Ἱ.Κ. Ἁγ. Νεκταρίου Καψάλα.

Συμεὼν Μοναχός. Ἱ.Καλύβη Παναγίας Καζάν.

Ἡ συλλογὴ τῶν ὑπογραφῶν συνεχίζεται.

Ἁγιορεῖται Πατέρες.

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Φίλοι μου γειά σας,

Ἡ σελίδα αυτή δημιουργήθηκε μέ τήν ἐλπίδα νά βοηθηθούν κάποιες ψυχές στήν πνευματική τους πορεία πρός τό Χριστό. Ἀπό τόν ἱστότοπο αὐτό θά θίγονται καθαρά ὀρθόδοξα πνευματικά θέματα. Εὐχόμαστε μέ τήν βοήθεια τοῦ τριαδικοῦ θεοῦ μας νά ἐξυπηρετήσει ἀπόλυτα τόν σκοπό γιά τόν ὁποῖο δημιουργήθηκε.